Natti

Jag har absolut inget att göra. Hittar inget skoj att kolla på på nätet och på tv:n finns det heller ingenting. Soffan är iaf skön att ligga i, har testat det ikväll. Har inte sovit i den än men det kommer med säkerhet det med.

Nä, får väl helt enkelt bli sängen då eftersom det inte finns nåt annat att göra än att sova. Det skulle nog min rygg må bra av med. Den fick nog slita lite väl mycket idag med att bära hundar och soffor och gud vet vad. Blev iaf fint här hemma tycker jag. Lite tomt nu när granen är borta dock.

Får se när jag vaknar imorgon och vad morgondagen har att bjuda på. Just nu har jag ingen aning... Så, sov gott och dröm sött! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0