Oj vad mätt jag är...

Så var man hemma igen. Har varit mestadelen av dagen hos mor förutom en sväng hos pappa för att låna duschen. Varför inte göra det hos mamma när jag ändå skulle dit kanske ni tänker. Jo, därför att de ju hade hela huset fullt av folk. Väl hos mor så blev det mat iaf. Julbord en sista gång. Hennes karls släkt äter alltid julmat ihop en gång varje år och i år har de inte haft tid innan. Efter det blev det tomtegröt och paj med vaniljsås. Deras släkt är skum. Mer än hälften av dem äter bara vaniljsås rakt upp och ner. Inget annat. Inte konstigt att det går åt så mycket. Efter det var det kaffe o kakor. Ja herregud. Är så mätt att jag knappt kan röra mig. Fick dessutom med massa mat hem så nu behöver jag inte laga mat på två dagar. Ganska skönt faktiskt.

Pratade lite med karln nu men han var så trött så han somnade nästan. Märker direkt när det blir så för han slutar o svara eller så svarar han jättekonsigt. Bättre han får sova. Vi får höras imorgon.

Morgondagen bjuder på provtagning på mvc. Usch och fy! Men måste ju göras.

Nu blir det tv heeeela resterande kvällen! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0