Provtagning

Blev nästan lite stolt över mig själv idag. Var ju o tog blodprov på mvc idag. Något som för andra kanske är en baggis men jag är livrädd för de där nålarna. Idag kände jag dock att jag inte var spyfärdig precis innan som jag brukar vara. Kanske är det för att hon som tar dom är så oerhört duktig och lugn. Det gick på ett litet kick idag och jag är så stolt.

Sa till o med det till henne att jag tycker hon är superduktig. Hon är nog den enda som jag skulle kunna tänka mig att gå till frifilligt. Hon berättade att hon jobbar 20% på förlossningen oxå så om jag kommer dit på rätt dag så är det hon som kommer sticka i mig. Åh vad glad jag skulle vara om det blev så.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Wow, vad du är duktig. Kan bara tänka mig hur hemskt det måste vara om man inte gillar sprutor och sådant.



och, du, min förlossningsberättelse jag skrev. Visst låter det lite hemskt, men jag skulle göra om det igen och igen och igen....Utan tvekan! Det är det häftigaste jag gjort ju!

blinkar

kramiz

2009-01-07 @ 17:18:20
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: La Familia

Jag är inte rädd för nålar. Men vissa personer kan verkligen inte sticka en... min Bm är en av dem tyvärr. De som jobbar på lab är duktiga. Jag har vener som är svåra att hitta, men de hittar snabbt och sticker utan att det gör ont.

2009-01-07 @ 19:31:08
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0