Saknad

Ibland - som igår - har man dagarna fulla med saker att göra. Då märker man inte av det lika mycket. Men saknaden efter min kära sambo är riktigt hög just nu. Skulle kunna göra vad som helst för att få bo på samma ställe för tillfället.

Men men, man får vara glad ändå. Det företaget han lämnade i höstas har gått i konkurs nu och de som var kvar har inte fått lön på två månader. Det hade INTE vi klarat av. Så samtidigt är man ju glad att han har ett jobb, en inkomst och allt det där. Men blir ändå en himla massa mer utgifter nu med dubbla boenden o grejer.

Skulle hur som helst vara skönt att få ha han här hemma på kvällarna. Mysa lite i soffan o titta på tv ihop innan det är dax för sängen. Nu börjar jag ju jobba på måndag igen så då hade vi ju ändå inte setts förän helgerna iofs. Men ändå. Snart går jag ju hemma på heltid.

Vet inte varför men idag är saknaden extra stark... den sliter i mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0