Småträna

Vaknade jättetidigt idag. Eller ja, tidigt för att vara mig iaf. Nu har jag ätit lite frukost och ska snart packa lite för att ta mig in till stan. Väl därinne ska jag göra en massa saker. Sen hem o ta det lugnt. Bara vänta på att det ska bli fredag kväll så karln kommer hem!

Har kommit på en liten runda jag skulle kunna gå om dagarna. Den tar kanske en kvart, men känns ändå som det är bättre än ingenting. Nu när allt trycks ihop så har jag fått lite svårt med andningen så därför tänkte jag börja gå ut o gå varje dag. Sen har jag funderat lite på vattengympa. Det kan väl inte vara så farligt fast man är gravid? Hade man bott i en storstad hade det ju funnits saker som är till för just gravida men så är det inte här. Då får man väl själv försöka inse sina begränsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0