Tankar för tillfället

Så har man slängt i en maskin tvätt och plockat ur diskmaskinen. Har även hunnit med att äta lite lunch så magen skrek högt och ljudligt att den var hungrig. Nu är jag tokmätt och tänkte skriva lite här och hinna smälta maten innan jag tar tag i diskbänken. En del åker lätt in i diskmaskinen men har blivit en del plastburkar som jag ska diska för hand med. Men tar väl inte så lång tid.

Funderar på om jag ska åka in till Mariestad och handla lite sen. Ska göra negerbollar - alt. chokladbollar för den som hellre vill det - till jobbet på måndag och tänkte egentligen åka imorgon. Men så vill jag inte laga middag ikväll igen utan tänkte att jag kanske kunde göra mig några mumsiga räkmackor och dricka lite te ikväll. Det är ju ändå lördag. Men då måste jag åka o handla idag.

Måste säga att min kropp är väldigt snäll mot mig för tillfället. Känns inte alls som man är gravid. Jag har inte ont någonstans. Får lite ont i ryggen på jobbet eftersom det är så långa dagar o mycket lyft men ingenting annat. Jag får sova skönt hela nätterna och tja, jag har nog ingenting att klaga på. Får äta miniportioner pga halsbrännan men vad spelar det för roll.

Skönt att få lite gjort idag. Synd att inte älsklingen är hemma och kan hjälpa till. Men han är i Sölvesborg och hälsar på en kompis som oxå kör lastbil. Han kan behöva komma bort lite o hälsa på lite kompisar. Han jobbar ju nästan 24/7 annars.

Är så sugen på att få börja pilla med trädgården. Åhh, kan det inte bli vår snart! Ska börja med framsidan eftersom det är den som syns mest. Sen när det är klart så går vi över på baksidan. Förhoppningsvis hinner jag med allt i sommar. Men tänkte jag skulle ta hem hela släkten några dagar o då kommer det hända grejer. Ge dom lite middag så är dom nöjda sen. Hihi... Dessutom får man ju umgås samtidigt.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vad härligt att du får må bra. det är ju det man hoppas på när man är gravid, att man får må bra och kan njuta av det...

kramiz

2009-01-17 @ 19:07:30
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0