Tidig lunch

Blev en tidig lunch idag för jag var så hungrig. Bättre o ta den nu så får jag äta ett mellanmål när jag kommer till jobbet sen. Blir lixom bättre balans på allting. Istället för att äta nåt litet nu, och så äta lunchen om en timma. Nej, det blir konstigt. Blev tokmätt. Fast jag tycker jag äter mindre portioner nu så blir det jobbigt. Samtidigt vill jag inte äta för lite. Speciellt inte när jag ska till jobbet för då behövs all energi man kan få tag på.

Har huvudvärk och mår illa idag. Men vill inte stanna hemma eftersom det bara är en dag och sen är det ju helg. Blir kanske bättre allteftersom dagen går.

Nu är det nog dax att packa ihop alla saker och ge djuren mat och göra sig själv iordning. Ska åka lite tidigare idag så jag hinner förbi affären och köpa bananer.

Ha en fortsatt bra dag friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0