Tisdag kväll

Så var man hemma från föräldrakursen. Idag handlade det om förlossningen och smärtlindring så typiskt att inte karln kunde va med idag. Var nog den viktigaste gången för han. Jaja, sånt är det. Mådde dock jätteilla och var yr hela tiden så var nog inte 100% med hela tiden. Hade nog med att försöka hålla mig upprätt.

Åkte in på ica på vägen hem och köpte en färdigrätt. Kände att jag inte hade orken att ställa mig och göra någonting. Inte ens den enklaste lilla rätt. Tyvärr tyckte jag inte den var så god men åt upp den ändå bara för att jag kände att jag måste.

Blir tv hela kvällen nu. Får försöka förbereda mig för jobbet imorgon. Sista dagen. Man blir lätt lite lat när man vet att det är så. Just nu är det bygglov sen får vi se vad som händer. Skulle behöva ta tag i köket med...

Kommentarer
Postat av: Linda

Den här boken http://www.bokus.com/b/9100103594.html är jättebra. Där står allt om smärtlindring osv. tyckte den var jättebra. Finns på biblan :-)

2009-01-30 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0