Tisdag

Blev inget skrivet igår. Orkade helt enkelt inte. Sen var det ju dax att åka till jobbet och ja sen var dan slut.

Idag är karln hemma. Bara för en dag. Har varit på vattengympan på fm o då passade karln på att tvätta ena bilen. Passade bra, så slapp han vänta o vi kunde åka in tillsammans. Har bunkrat upp med mat o spån till kaninerna nu med. Ska fixa hö oxå så behöver jag inte oroa mig på ett tag.

Håller på och städar och sen blir det mat. Ska på föräldrakurs ikväll sen med. Tyvärr måste karln åka tillbaka till Gbg direkt efter men jag tog semester så jag kommer åka hem. Kan vara skönt att ha en kväll ledig. Jobbar imorgon och sen ledig torsdag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0