En veckas försvinnande...eller brist på tid...

Man skulle tro att jag har dött eller nåt. Men se det har jag inte. Jag har bara varit sjukt dålig på att uppdatera här. Händer så mycket annat hela tiden.

Tors-sön var vi i Töreboda. Det var festival där och vi bodde hos mamma hela tiden. Vi gick inte på själva festivalen då vi har Nova att ta hand om men jag lyssnade lite utanför staketet iaf.

Igår kom min extrasyster. Hon åker hem imorgon så vi har hittat på en hel del skojiga saker. Igår var vi hos min syster och idag har vi varit i Skövde och shoppat. Hade vi ett nästan 3 timmars strömavbrott på kvällen med. Men gick bra. Maten blev dock sjukt försenad.

Nu sitter vi helt försjunkna i soffan framför tv:n och Navy CIS. Hoppas ni har haft en bra vecka och att ni fortsätter läsa trots den usla uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Skönt att höra att du lever..

ler



Det är precis så det ska vara på sommaren, massvis med saker som händer och ingen tid att vara vid datorn...

kramiz

2009-07-08 @ 07:25:15
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0