Jönköping


Skrutt sitter i soffan

Idag har vi varit i Jönköping mest hela dagen. Åkte redan vid halv elva o kom hem för inte så längesen. Blev en tur till rusta för att köpa det golvet vi vill ha till skruttans rum. Det har varit slut i Skövde jättelänge o det tar tydligen ännu längre tid innan de får in det så nu orkade jag inte vänta längre.

Sen mötte vi upp min morbror o hans fru på ikea och så gick vi ett varv där. Har köpt det som fattades till Novas rum plus matstol som vi ska ha som "resestol". Den är ju så smidig att plocka isär. Köpte en till både mamma o pappa medans jag ändå var nere så nu kommer det finnas en på varje ställe. Smidigt!

Vi följde med dom hem sen och där har vi varit hela em och kvällen. Mycket trevlig må jag säga. Jag och Mia gick en skön sväng med barnvagnen. Nu är vi dock hemma och har både plockat in alla saker, matat och nattat Nova igen och gjort fint i kaninernas burar. Så nu är det minsann dax för sängen. Börjar känna mig ganska så sliten...

NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0