Summering av några dagar

Vi har det bra här på kusten. Det har inte regnat så mycket som prognosen har visat faktiskt. I tisdags var det kanonväder så då blev det både bad och sol. Lite färg fick man nog då. Iaf så det finns lite att bygga på.

Igår skulle det regnat hela dan men var växlande sol hela fm och em. Var först framåt kvällen som regnet smög sig på. Eller sena eftermiddagen. Innan dess hann vi gå ner o kika lite o då fick Nova en jättesöt nalle av morfar. Jag o Sonny gick ner o badade. Hoppade från hopptornet och lyckades på något sätt riva mig i pannan med naglarna, tror vi, men ett fint sår har jag iaf nu. Blödde iaf...hur det gick till vet jag inte helt säkert.

Idag får vi se vad som händer. Just nu är det uppehåll men blåsigt. Ska regna idag så får se vad vi hittar på. Blir väl någon sorts mellandag idag. Ikväll ska vi iaf ner till restaurangen på tacoafton. Mums!

Nova var så trött innan att hon somnade vid matbordet..haha..såg för roligt ut. La henne i sin vagn och jag tror inte jag hann lägga ner henne innan hon sov. Men då hade hon varit vaken i över 3 timmar. Har väl aldrig hänt innan. Så hon lär nog sova en stund nu... Lilla skruttan.

Ledsen att det inte blir några bilder. Har ingen sladd med mig. Får ta och göra några fotobloggar sen när vi kommit hem. Bloggarna blir tyvärr så tråkiga utan bilder..hoppas ni står ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0