Vaken tidigt


En bild från vår semester. Här var vi en hel vecka. Underbara ställe

Jag är redan uppe o har så varit i en timma nu. Skrutt vaknade o ville ha mat så gick upp o gjorde det till henne. Matade henne o la henne i min säng för tänkte vi skulle sova lite till. Men så ligger jag o funderar på saker o då får jag ingen ro till att somna igen. Trots att jag nog skulle behöva sova lite till. Jaja, jag sitter här vid datorn och resten av familjen sover. Skönt för dom att få lite sovmorgon. Jag får väl sova ikväll eller nåt.

Idag ska vi till Nina o hälsa på henne o bebisen. Ska bli kul, vi träffas alldeles för lite! Hoppas jag får hålla den lilla lite med. Det är det enda vi har planerat idag så får se vad som händer. Önskar Er alla en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0