Anfall efter anfall...

Testade att äta lite igår efter att bara ha druckit flytade i nästan en vecka. Gick åt helvete direkt.

Åkte in akut i natt igen. Trodde jag skulle avlida och kunde ens knappt gå till bilen så ont gjorde det. Så blev att dra upp Nova och Sonny ur sängen och åka in. Fick komma in på en gång och de kom relativt snabbt oxå. Fick en första spruta med Voltaren. Tog bort de värsta topparna så jag kunde andas normalt igen. Dock fanns en del av smärtan kvar. Efter en timma fick jag en annan spruta med något starkare i. Efter ytterligare en timma var allting borta.

Fick åka hem och packade ihop oss och åkte. Hela världen snurrade så antar att den sista sprutan var ganska så stark. Började må illa i bilen och när jag kom hem spydde jag rejält. Gick o la oss och somnade väl så jag sov några timmar iaf.

Har mått illa hela dan idag och vid 15.30 kom smärtan tillbaka. Då har jag bara druckit två glas med drickyoghurt. Va fan är det här eller. Nu har jag tagit de 3 suppar jag får för detta dygn. Men känner att värken börjar bli värre igen. Hjälper ju fan inte. Börjar må mer o mer illa nu oxå. Nu är det ändå 4 timmar sedan det började och jag orkar snart inte mer. Resten av familjen har jag skickat iväg på studentfirande. Själv fick jag snällt stanna hemma.

Får se hur det blir den närmsta timmen om det verkar gå över eller hur det gör. Annars åker jag in igen och får mig en spruta. De hjälper ju iaf. I natt sa de att jag skulle bli framflyttad i operationskön men undra jag hur mycket. Jag orkar snart inte mer. Två anfall inom samma dygn...det kan fan inte va normalt.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Usch, din stackare. Nu tycker jag att du haft nog av det där. Dags för doktorerna att fixa till det så du slipper ha så ont...

kramar om

2009-06-13 @ 09:06:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0