Anfall efter anfall...

Fick ett anfall igår igen. Kände att jag började må riktigt illa och började få svårt att andas. Va ju inte svårt att lista ut vad som var på gång då. Ringde pappa på en gång så han fick komma o ta hand om Nova. Sm tur var lyckades jag söva henne innan han kom så hon sov. För sen ökade smärtan steg för steg.

Tog mina piller, de 3 jag får ta varje dygn med 1 timmas mellanrum. Sen var det bara att härda ut. Lyckligtvis så varade det "bara" 4 timmar igår. Alltid något.

Pappa sov över så det var skönt. Ifall något skulle hända igen. Idag mår jag riktigt illa och har känningar. Dock inga smärtor och det får gärna hålla sig vid det. Men nu börjar det bli jobbigt psykiskt oxå. Vågar ju inte äta någonting.

Ringde sjukhuset förut, till KAVA, den avdelningen jag låg för 3 veckor sedan. Ville prata med en läkare men de kunde inte ge ut några nummer sa de. Berättade för henne att jag hade anfall 1-2 ggr i veckan, att jag har en 2 månaders bebis som jag då inte kan ta hand om osv. Frågade om det fanns något jag kunde göra för att snabba på min tid till operation. Men det enda hon sa man kunde göra var att åka till vårdcentralen eller akuten och berätta att det blivit värre och så fick dom isf avgöra om de tyckte de skulle skynda på det.

Är så ledsen och orolig hela tiden att jag inte vet vad jag ska göra längre. Grät i telefonen när jag ringde till sjukhuset och det enda hon kunde göra var att önska mig lycka till. Jaa...tack får jag väl säga då!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad jag tycker synd om dig.

Måste vara jättejobbigt!!!!



Hoppas du snart får hjälp och mår bättre!

Kram

2009-06-04 @ 17:13:52
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0