Dåsig dag


Såhär fin va skruttan på midsommar <3

Men herregud vilken dag! Hur kunde det bli såhär! Vaknade upp och gjorde mat till den lilla vid 7.30. Var dötrött o la henne brevid mig i dubbelsängen. Hon låg och lekte med sina händer en stund medans jag sov vidare. När hon hade tröttnat la jag henne på mage och hon somnade om hon med. Så sov vi en stund till.

Resten av dagen har gått som i en dimma. Varken jag eller Nova har nog gillat värmen. Hon sov middag i 4,5(!!!) timmar o jag sov nog 2 av dom jag med. Ja jösses. Så har vi hållt på. Mat, sova, mat, sova...o väldigt lite vaken tid.

Badade henne idag för hon var så klibbig. Nu sover hon sen över en timma sen. Jag ska nog göra detsamma snart för imorgon kommer prästen tidigt för att prata dop.

Nej Lena har inte glömt av sidan men trodde inte någon annan kom ihåg den. Därav. Sen är den ju inte så smidig att lägga in bilder i heller tyvärr.. Eller jo..om man inte vill ha kommentarer till..

Nu ska jag ta mig ett glas vatten o sen får vi se om det blir sängen efter det. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Vilken fin krans!

2009-06-24 @ 11:26:33
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto
Postat av: Jess

Vilken supersöt klänning hon hade :D Hoppas allt är bra med er?

2009-06-24 @ 15:02:51
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0