Dop

        

Var dop idag för Nova. Det var utomhus på gräsmattan vid kyrkan. Riktigt mysigt måste jag säga. Tyvärr blir jag så stressad över såna här tillställningar så jag har inte huvudet med mig tror jag. Skulle velat ta kort med mamma o pappa, mormor och morfar och med sonnys släkt men men... Sånt kommer jag på efteråt. Blev iaf några bilder på oss.

Efteråt åkte vi till Tymerstugan och åt smörgåstårta som min syster hade gjort. Den är så underbart god att man inte vet vart man ska ta vägen. Nu har jag massor kvar så kommer väl äta hela dan. Men funderar på att bjuda in några av grannarna som jag vet är hemma.

Nova fick massa fina saker. Önskar vi hade hennes rum klart nu så jag hade kunnat ställa in sakerna där. Måste köpa en fin låda som jag kan lägga hennes kort osv i. Blev ju några både när hon föddes och nu. Och fler lär det väl komma till födelsedagar osv. Åhh vad jag vill inreda nu.

Fan, har fått in myggor i huset. Blir ju tokig på dom. Hoppas inte dom biter Nova :(

Tack alla som var med och gjorde denna dag så speciell!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Lilla söthönan. Mysigt med dop och du är inte den enda som stirrar till och glömmer hälften. (Jag menar inte mig själv, inte, o nejdå...)

ler

Hoppas att du fick bort myggen...

kramiz

2009-06-29 @ 08:24:15
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Maria

Roligt med dop och vad gott med smörgåstårta:-)

Fin hon är i sin dopklänning!



Usch, jag är också hopplös när det gäller större tillställningar, blir också stressad och glömmer...



Ha en bra måndag



Kram

2009-06-29 @ 10:00:36
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0