Egentid


Åh vad jag älskar dig skruttan
!
Vet inte riktigt vad som har hänt. Helt plötsligt så känns det som jag har hur mycket egentid som helst. Kanske för att jag börjar lära mig. Eller så har vi börjat få in lite rutiner. Eller så har jag börjat tänka lite mer på det. Hon sover, äter, är vaken 1-2 timmar sen sova igen. Hur länge hon sover på dan är olika men mellan 1-3 timmar varje gång.

Har precis rengjort kaninernas burar. Skönt att jag fick det gjort. Imorgon ska jag nog städa lite innan karln kommer hem. Eftersom jag är så duktig och plockar lite varje dag så är det bara lite småplock och det där vanliga med att damma, dammsuga och våttorka. Men gjorde allt det där för bara några dagar sen så tar nog badrummet, köket och dammsuger. Det får duga.

Det är lite halvdåligt väder ute idag och på något sätt så känns det ganska skönt. Ska bara ta det lugnt och försöka ta hand om mig och skruttan. Idag snurrar det bra så fort jag är uppe o går. Måste dricka mer!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vilken fin bild :) Du måste ju ha en väldigt bra kamera. Jag själv kör bara med mobilen eftersom min kamera är trasig =/

2009-06-10 @ 16:25:29
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Låter som om du och Nova hittat lite rutiner. Jag kommer ihåg att det var så skönt, för då hann man ta hand om sig själv lite också. Det är ju sååå viktigt att hinna med...



Jättehärlig bild på lilla sötnosen...

kramiz

2009-06-10 @ 17:57:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: La Familia

Man längtar efter egentid, men när man väl får den blir man så "tom i huvudet" att man inte gör något alls.

Hoppas du får din operation snart. kram!

2009-06-13 @ 19:43:40
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0