Går framåt



I natt har jag kunnat sova ganska okej ändå. Bullade upp med en jättestor kudde under huvudet och en under knäna o det funkade fint. Skruttan somnade ju så tidigt igår så hon ville upp o äta vid 3 men eftersom jag inte kommer ut sängen så lätt så fixade karln det. Han är underbar nu. Gör allting. Enda han säger är: "Gå o sätt dig jag fixar det här". Underbart!

Finns inget på schemat idag så vi får se vad vi hittar på. Kom iaf ur sängen själv nu i morse men kände att det tog hårt på såren..ajaj... Men går åt rätt håll iaf.

Tack för alla underbara kommentarer jag fått under den här resan med gallan. Ni är guld värda och jag skulle vilja bjuda er på middag allihop för att ni stöttat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0