God mat


Har inte hänt så mycket idag. Åkte iväg för att köpa golv till skruttans blivande rum men det golvet vi ville ha fanns inte så vi får snällt vänta lite. Vi ska inte lägga det än ändå men hade varit skönt att ha det hemma bara.

Åkte även till Bilia för att kolla varför bilen låter så konstigt när vi svänger fullt rattutslag åt höger. Det visade sig vara nåt som behövde bytas. Ärligt talat så tycker jag att vi har bytt nog nu för ett tag. Blir så less. Har bytt grejer för över 10 000kr nu och vi har inte råd med mer.

Karln lagade mat till mig idag. Färskpotatis, biffar med fetaost i och sallad. Var så himla gott! Blev lite vattenmelon efteråt med. Vi skulle äta jordgubbar och glass nu med men jag avstod. Orkar inte mer nu. Innan så tryckte jag i mig det för att jag ville men nu gör jag inte så. Är så rädd för kramper i gallgångarna (som man kan få när gallan är bortopererad) så jag tar det lugnt med maten.

Nu blir det två program av Leila bakar och sen får karln välja program tills vi går och lägger oss. Jag hoppas ni andra med haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0