Hoppet är borta!

Ringt runt till först sjukhuset i Skövde som hänvisade mig till Falköping för det var tydligen där jag skulle opereras. Så ringde dit o dom berättade att dom stänger för sommaren nu så tidigast i början av september kan jag få en tid. Suck! Det enda de kunde göra var att hänvisa tillbaka till Skövde o åka in akut när jag får mina anfall.

Så...antingen får jag inte äta på hela sommaren, varken semester, Sonnys 30-årskalas eller nåt. Eller så får jag ligga inne på akuten var och varannan dag (om det håller i sig så tätt som det har varit) och hoppas på att de tillslut tar mig akut istället. Ja det är frågan! Vad tycker ni? Men fan inget kul att gå och ha ont hela tiden heller. O vem ska ta hand om lillan? Nä får nog snällt vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0