Hunnit med mycket



Idag när skruttan sov så hann jag med ganska mycket faktiskt. Städade badrummet, djurens burar, fixade i köket, plockade iordning i vardagsrummet och sovrummet. Dessutom har jag tvättat två maskiner tvätt nu och bytt lakarn i sängen. Det som är kvar är att damma, dammsuga och torka golv. Men inget jag hinner idag. Får se imorgon om det blir någon tid över och om skruttan är på bra humör.

Nu sover hon. Dock inte så hårt så jag kan in och fixa som jag vill. Får ta det lite senare. Men det mesta känner jag att jag hunnit med iaf.

Imorgon ska jag till mormor en sväng och sen till Lena och hälsa på henne och hennes familj. Skojsigt! Hoppas det blir bra väder oxå. Nu är det nog dax att hänga upp den andra maskinen tvätt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Om du har mycket att göra, prova med att sätta Nova i babysittern framför tven och sätt på en tecknad film med mycket sång och vackra färger. När jag satte på Hitta Nemo så var Matilda lugn under hela filmen :)

2009-06-06 @ 16:29:07
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0