Inte nu igen!

Blev till att ligga halva natten och ha ont. Mår fortfarande illa men smärtan är iaf över. Usch, det är verkligen hemskt det här. Vet inte hur länge jag står ut. Hoppas tiden kommer snart. Fast jag är livrädd för operationen, men det måste iaf va bättre än det här.

Nova ligger i babygymmet och aktiverar sig lite nu. Hon fick några minuter på mage men det gillar hon inte alls. Dock ska man ju lägga dom på mage så att dom tränar på att krypa. Konstigt för när hon ska sova ligger hon alltid på mage o det går ju bra. Men nu ligger hon och viftar med både armar och ben och smågrinar lite. Typ...ta upp mig, jag vill inte ligga här längre-gnället.

Får se vad vi gör idag men blir nog väldigt lugnt för jag kommer nog inte orka så mycket idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då.. Låter inget vidare det där...



När är operationen då?

Kram

2009-06-01 @ 16:44:38
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0