På en filt under ett parasoll


Jättefin bild på Sonny o Nova

Idag sov vi inte riktigt lika länge. Lite mer lagom sådär. Har varit en sväng framme vid fotbollsplanen och så har jag tagit fram nya parasollet. Låg en stund på en filt under och bara myste. Nova somnade t.om en stund. Skönt!

In och laga lite mat både till henne o till mig. Betala räkningarna hann jag med oxå innan hon blev jättegrinig. In och la henne i sängen och hon sover än. Själv har jag tillbringat lite mer tid ute. Lite i solen men mest under parasollet. Tog mig en skål med jordgubbar och glass. Så underbart gott! Sommar, sommar, sommaaaaar! *skrålar*

Nu får det bli att va inne resten av dagen. Känner att min övre del av ryggen bränner. Ändå har jag smörjt in mig men är ju så svårt att nå överallt där bak själv och tydligen misslyckades jag. För resten har klarat sig riktigt bra!

Nu ska jag fixa lite med korten här på datorn :)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Fin bild på dina älkslinbar... Gött att du kunde vara ute innan. det där med smörjning är inte lätt om man är själv....

ler

kramiz

2009-06-27 @ 09:22:44
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0