Regnig dag

God morgon!
Har sovit jättegott i natt. Hade riktigt ont igår när jag gick o la mig men tog två starka värktabletter innan så att jag skulle kunna sova o det funkade ju finfint.

Sonny har tagit hand om skruttan varje morgon denna vecka när han varit hemma. Eller, han har faktiskt gjort det mesta o jag tror det var igår som han sa någon kommentar. Tror inte han innan har insett att det faktiskt är ganska jobbigt. Det går inte bara o lägga henne på armen längre utan hon vill aktiveras och man ska prata med henne hela tiden. Han har flera ggr sagt att hon är så himla kinkig men oftast beror det ju på någonting. Hon är hungrig, trött eller har bara tråkigt. Märks att han varit borta mycket medans han jobbat för han har inte riktigt lärt sig signalerna. Kanske har han fått en chans att ta igen det denna veckan.

Ska nog ta och göra mig lite frukost nu. Det regnar ute men kan det väl få göra då. Så blir det förhoppningsvis fint imorgon istället *önskedrömmar*

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv; Haha... jag låter henne inte göra VAD hon vill.... ;)

Men tack för att du tycker jag är en bra mamma :)



Det är jag bergis på att du också är :)

Kram

2009-06-18 @ 14:43:29
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0