Underbar helg!

Här har jag ju inte kunnat skiva på 1000år känns det som. Börjar få abstinens tror jag...haha!

Får väl börja från början. Fredagen var trevlig. Först midsommarlunch hos mamma med sill o potatis och jordgubbstårta. Sen på em åkte vi iväg till våra kompisar och där blev det dans kring stången och lite fika efter det. Tipspromenad och så tände vi grillen. Blev grillat med färskpotatis, olika röror och sallad. Så gott. Hade med oss sill med men den orkade vi inte. Blev att vi åkte ganska tidigt. Väldigt tidigt. Men vi var nog trötta båda två. Åkte hem till mamma o gick o la oss direkt.

I lördags kom pappa hit. Vi åt lite o så sov han över. Redan innan sex åkte vi iväg söndag morgon. Ner till Malmö och Sonnys mamma med sambo. Hans bror var inte hemma. Träffade även hans farmor. Hon fick även träffa Nova för första ggn.

Tidigt idag åkte vi iväg mot Helsingborg. Vidare till Tyskland för att handla lite alkoholhaltiga drycker. Blev en hel del. Dock är det allra mesta till karlns 30-årskalas. Pappa köpte en del med. Dock köpte vi långt under vad man får och vad bilen fick ta. Men det kostar ju oxå.

Nu har vi suttit i bilen nästan hela dan känns det som. Äntligen är vi hemma! Är rejält trött nu. Dock tycker jag med synd om min darling som måste upp vid 2 i natt för att åka ner o jobba igen. Fan va tradigt.

Imorgon kommer mormor men något ska det väl bli skrivet här. Ha det gott alla vänner, gamla som nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0