Vaaaarmt!

Jag är trött idag. Man blir trött av värmen ju. Men idag har jag haft en kompis och hennes 1 mån gamla dotter på besök. Så himla mysigt. Nova ser ju jättestor ut i jämförelse.

Sen har jag städat på balkongen på baksidan. Den var full med pollen så jag har torkat och torkat o sopat. Men nu går det nog att va där tror jag. På altanen på framsidan går det inte att vara. Det är alldeles för varmt. Men skulle ju vilja fixa därute med. Så allt blir fint...

Snart vaknar nog skruttan så ska ta o sluta här nu...

Kommentarer
Postat av: Maria

Värmen tar verkligen på krafterna, min lilla är helt slut på kvällarna. Hinner knappt lägga henne på kudden innan hon sover:-)



Ha en skön kväll



Kram

2009-06-25 @ 22:10:57
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0