Baka


Ja jag tänkte ju jag skulle baka. Ska ju göra de hos syster imorgon med men jag har tråkigt och det enda jag kommer på är att jag kan baka. Så har valt ut två recept som jag tänkte göra idag. Imorgon blir det ju baka bullar. Frågan är om frysen tillåter så mycket mer nu. Det börjar bli fullt.

I alla fall så har jag inte kommit igång än. Var precis o handlade de få ingredienser som fattades. Var bara två saker till två recept. Men nu har jag tappat sugen lite. Men kanske kommer. Annars kan jag göra det en annan dag i veckan. Får se. Tristessen kanske kommer krypande snart igen.

Tänkte köpa min assistent idag med. Ringde runt lite grann men ingen som har just den modellen hemma. Finns den över men då får jag lägga till 1500kr till. Visserligen har den ganska mycket extra tillbehör men kommer man behöva dom då? Det är ju det enda som skiljer. Jaja, hade varit roligt  men får vänta. Vill inte göra några panikköp. Vill att det ska vara genomtänkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, köp inte en sån med massa tillbehör. De blir ju bara liggandes och tar plats. Det är visserligen prisvärt, men man behöver inte en mixer, en korvpress osv.. :-P Det är bättre att köpa till sen om man märker att man skulle vilja ha nåt särskilt.

2009-03-30 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0