Disig morgon


Radioanka. Min "duckie" . Radio som går att ha i badet. Termometer finns även. Bild tagen från coolstuff

Gick o la mig tidigt igår. Eller tidigt o tidigt, men var iaf inte så trött. Tog med mig "duckie" och låg i sängen och lyssnade på radio. Riktigt skönt faktiskt. Vet inte riktigt när jag somnade men vid ett så stängde jag iaf av radion.

Har ju sovit ganska länge idag. Blev ju extra länge eftersom man drog fram klockan i natt. Nu har jag ätit frukost och sitter o smuttar på mitt te som är över. En härlig morgon helt enkelt.

Ute är det riktigt disigt ute. Grått och tråkigt. Men men, det kan det väl vara då. Är ju ändå söndag. Lite mellandag sådär. Ska inte göra så mycket idag ändå.

Var något jag verkligen ville berätta för er...som jag kom på när jag vaknade. Men det är redan glömt. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Man ska skriva ner allt man kommer att tänka på, för annars så blir det lätt bortglömt :D

2009-03-29 @ 12:39:13
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0