Earth hour


Earth hour. Japp, det tänkte jag ju att jag skulle hänga med på. Släcka ner allt och bara ta det lugnt. Tyvärr missade jag starten så det blev bara 45 min för min del. Crap! Men men, jag gjorde det iaf.

Nu sitter jag i vardagsrummet och har startat datorn iaf. Tv:n är fortfarande av. Istället satte jag på radion. Tända ljus (26st för att vara exakt) och så lyssnar jag på radion. Om ni bara kunde känna det lugn som finns inom mig just nu. Jösses, detta fick mig verkligen att må bra! Ska nog släcka ner och stänga av tv:n fler ggr.

Hoppas det kommer någon statistik på vad detta gav. Hoppas det var mycket! Såg att ett par grannar iaf släckt med. Önskar jag gått ut på gatan och kollat hur många som faktiskt engagerade sig.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hade jag varit hemma hade jag ocksåp hängt på, men det var ju inte så lätt när man var mitt uppe i en fest...

ler

kramiz

2009-03-29 @ 13:38:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0