En solig morgon


Hej och godmorgon! Jösses vad jag har sovit i natt. Helt sjukt faktiskt. Vaknade kl 9 idag så idag är jag verkligen utvilad. Skulle haft en massa besök här idag men de har droppat av en efter en. Nu är det bara Maria kvar så jag hoppas hon kommer iaf.

Har ätit frukost nu. Ska nog gå ut och ta mig en promenad sen tror jag. Känner att jag behöver det. Rensa tankarna lite och komma ut i solen en stund. Frisk luft är alltid skönt. Verkar inte blåsa så himla mycket nu iaf. Men kommer kanske senare som igår. Därför får jag ju passa på nu innan såklart.

Kommentarer
Postat av: Petra

Här har vi också en massa sol och snön håller på att smällta bort :) Åh, jag villså gärna ha vår/sommar nu.

2009-03-18 @ 12:39:12
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0