En solig promenad


Tulpaner jag fick på min födelsedag



Blev bara att jag gick halva spåret idag. Eller vad det nu blir. Kroppen var inte riktigt på hugget men med min sakta mak så blev det ändå en halvtimma. Antar att det får vara okej. Hade på mig Sonnys vindtäta fleece och det blev lite väl varmt så det gjorde nog oxå att det inte blev mer.

Sonny kommer bo i Gbg denna veckan så jag får nog tänka om när det gäller maten. Ingen idé att göra mat efter veckosedeln när jag är ensam. Funderar på att leva på pajer hela veckan. Kanske köttfärsås någon dag med. Det blir lätt och jag behöver bara laga mat kanske varannan eller var tredje dag. Så tror jag det får bli.

Nä, om man skulle kolla vad man ska handla då och åka iväg. Blev riktigt slö nu efter promenaden. Men kroppen mår bra av det, det känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0