Fort går det inte...


Ja idag går det inte fort. Köket är fortfarande inte klart. Diskar några saker sen måste jag gå och sätta mig igen för jag är så matt och yr. Sen så får jag hålla på så. Men nu börjar det ta slut på det iaf. Klockan är ju inte så mycket så jag hinner nog. Har hela dagen på mig.

Skulle åkt till mamma o ätit middag idag men orkar inte. Så jag stannar hemma. Kroppen vill inte riktigt idag. Tråkigt men så är det ibland antar jag. Tänkte äta korv med bröd men har nog inga bröd kom jag på nu. Jaja, då får jag hitta på nåt annat. Orkar inte ens åka den lilla biten till affären.

Har planer på att åka till Lisebergs trädgårdsdagar i början av maj. Om det är bra väder. Det hade varit riktigt roligt faktiskt. Bara gå omkring o titta. Får se hur snäll bebis man får. Går ju inte med ett kolikbarn tex.

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi, ja ahlgrens bilar är verkligen gott! var så länge sedan jag åt det och då blir dte ju extra gott. Ha en trevlig kväll!

2009-03-28 @ 17:42:57
URL: http://onechicmama.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0