God morgon


När får vi se de första av dessa tro

Ja då var man vaken igen. Kan inte påstå att jag sover så bra längre. Men jag vet inte riktigt vad det beror på för jag har inte speciellt ont. Jag kan bara inte sova. Vaknade kl 02.30 i natt första gången och tyckte det var dax att gå upp. Tror dock det är maten. Gått upp bedrövligt mycket de sista två veckorna o det sätter sig både på kropp o psyke. För mycket godsaker helt enkelt. Så nu får det försöka va slut på det.

Blir till att plocka iordning här idag. Diska det sista och plocka bort stolar och bord. Men karln är ledig idag så han får nog bära det mesta. Min rygg säger fortfarande ifrån. Ska nog försöka ut på en promenad idag. Kan jag behöva. Helst en lång men det vet jag ju att jag inte klarar av så ingen idé att utmana ödet.

Kanske kan jag ta bilder på mina nya möbler sen när det är rensat här inne. Vill ju visa :) Nu blir det frukost för jisses vad hungrig jag är. Eller ska jag vänta på att karln vaknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0