Godmorgon måndag

Då var det en ny vecka då. Jag har varit vaken sen 7, hör och häpna. Dock gick jag inte upp förän en timma senare. Var skönt att bara ligga o ta det lite lugnt. Nu har jag dessutom ätit frukost, flingor o mjölk och så läst tidningen såklart.

Slängde in sista maskinen tvätt nu på morgonen med. Karln missade ju sin tvättid innan han flyttade hem igen så detta är 6:e (!!) maskinen jag kör nu. Det har varit allt från kläder, handdukar o lakarn. O så hans arbetskläder med. Det blir dyrt det...jaja. Tvätta måste man ju. Men nu är vi ikapp iaf. Ska väl börja tvätta bebisgrejer snart med. Lakarn o allt vad det kan vara. Men får nog vänta någon vecka iaf.

Nu ska jag börja ringa runt till försäkringsbolag...mindre kul, men måste göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0