Haft en bra dag

Nu är snart denna dag till ändå. Blev riktigt trevlig ändå. Var mycket sress där ett tag men folket väl kom så blev det lite lugnare. Vi gjorde iordning maten och så åt vi tacos. Mums! Va riktigt gott faktiskt. Sen blev det tårta efter det. Nu har de åkt sen någon timma tillbaka. Skönt att få sitta ner och ta det lugnt faktiskt. Fick en del pengar som jag ska använda till en assistent.



Syrrans operation gick bra idag så det är skönt. Var nog ganska nervös inför det för jag sov jätteoroligt i natt. Men nu är det okej igen. Nu har även Lena gjort sin röntgen så hoppas att hon får ett bra resultat.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Börjar känna mig ganska så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0