Har för lite att göra

Jahaja. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vet inte vad jag ska göra. Har tråkigt. Har redan betat av hela min lista med "att göra"-saker. Det var inte mycket men ändå.

* Städa burarna
* Flytta över grejer från stora till lilla frysen
* Omorganisera stora frysen
* Röja lite allmänt

Ja det var det. Idag har jag nog varit lite väl effektiv. Eller...egentligen inte. Har läst lite oxå. Men gillar inte att läsa. Annars skulle jag kunna ägna mig åt det hela dagarna. Men nä, det går bort. Ska nog ta den där promenaden sen iaf. Det verkar vara ett skönt väder.

Har vi tur slutar karln redan 2 o då är han hemma redan någon gång efter 4. Men vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du inte vet vad du ska göra får du gärna städa mitt rum! ;)

2009-03-04 @ 16:19:50
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0