Skafferiet

Såhär fint blev det i "skafferiet" efter jag organiserade. Istället för att ha allt huller om buller så vet man vart grejerna är.


Här ovanför kylen och frysen har jag bröd, skorpor och lite kaffe.



I detta skåpet har jag pasta, ris, flingor och gryn längst ner. Konserver i mitten och lite lasangeplattor och nudlar längst upp.



I detta skåpet slängde jag ut hyllorna och satte in trådbackar istället. Längst upp är det mina mjöl och sockerburkar och massa påsgrejer som chokladpudding, såser och nyponsoppa tex. I mitten har alla mina grejer som har med bakning att göra. Längst ner har jag lagt alla teer, lite kaffe, bitsocker osv.

Vad säger ni, blev inte det bra?

Kommentarer
Postat av: Petra

Det vart ju otroligt fint :) Tänk om vi kunde ha sådan ordning här hemma, hihi..

2009-03-05 @ 20:10:26
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0