Skönt med frisk luft


En dålig bild på lite krokus i vår rabatt



Efter jag packat in alla varor i skåp och kylskåp så gick jag iväg till Pernilla. De skulle va ute och kratta löv idag så jag passade på och tog mig en minipromenad dit. Prata lite med Pernilla och busa lite med lillen. Ska nog ta och ta lite snödroppar från henne med för hon har massor. Snödroppar är det enda jag saknar i mina rabatter.

På vägen hem såg jag folk som tvättade bilar, krattade och klippte träd. Ja idag har det minsann verkligen varit vår. Jag passade på att sopa garageuppfarten och vår del av trottoaren. Så nu är det fint där med. Antar att de kanske inte kommer och sopar gatorna än på någon månad men när de väl gör det så vill jag ju ha gjort fint trottoaren redan.

Blir ost- och skinkpaj idag. Pajdegen ligger i kylen nu så får hitta på nåt annt. Skulle behöva dammsuga men kanske gör det imorgon. Kollade lite på gardiner med men har ingenting som passar någonstans. Så tråkigt. Ska jag behöva köpa allting nytt verkligen? Suck...


Känner redan nu att jag kommer somna tidigt ikväll...gud va trött jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0