Tillbax på jobbet

Jaha, då var man hemma igen då. Ganska mycket senare än vad jag trodde faktiskt. Blev lunch med Annelie på Volvo och sen gick jag och pratade med Linda och sen facket. Blev lite mer prat med Annelie innan jag åkte hem med.

Åt fisk idag och det var verkligen längesen. Gud så gott det var! Att man kan njuta så av någonting man inte ätit på länge. Det var verkligen fantastiskt.

Facket blir man ju inte klok på. De sa en sak till mig men så frågade vi en annan gubbe o han sa en helt annan. Men Annelie sa att dom har sagt fel till henne flera ggr innan så vågar inte lita på dom. Får väl ta ut lite föräldradagar extra. Jag vet inte. Vi får se vad som händer när de går ut med att listorna är klara. Vet inte vem man kan lita på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0