Trötter

Har varit en händelserik dag. Kanske lite för händelserik. Åkte först och handlade för veckan. Blev typ massor eftersom vi ska ha kalas här på måndag och vi bestämde att vi skulle ha tacos då så det blev en jäkla massa saker till det. Men det är gott så det är det värt.

Sen kom pappa o bror och de bar ner min gamla hylla och min gamla matgrupp och bar in två nya skåp och en ny matgrupp. Blev riktigt bra faktiskt. Skulle vilja ha ena skåpet på ett annat ställe men just nu står vår byrå där. Enda stället den fick plats på sen vi bar in spjälsängen i sovrummet. Blir bättre i sommar när vi gör ordning barnrummet. Bilder kommer nästa vecka när jag fått ordning på allt. Just nu är det mer kaos.

Kunde inte riktigt låta bli alla lådor och så. Har dessutom diskat glasen och packat in allt i skåpen så det gör att min rygg o mage inte är så glada på mig nu. Men men, sånt man får ta... Får skylla mig själv. Men har svårt för att sitta still o bara titta på. Får gärna dåligt samvete.

Blir nog sängen snart. Ska dels bort imorgon och sen blir det städa. Vet inte riktigt vart jag ska lägga alla småprylar nu längre. Vill inte att de ligger framme längre. Måste trolla bort dom på nåt sätt...får lista ut nåt bra. Köpa en flätad korg o lägga de i kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0