Tvättdag



Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Eller ja, klockan är ju inte så mycket men ändå. Har faktiskt inte gjort något annat än att tvätta 4 maskiner idag. Duktigt va! Varit lugn heela dagen.

Så mycket kläder smutsar jag inte ner faktiskt för er som undrar. Har faktiskt inte tvättat några kläder till oss. Men har haft gardiner sen vi flyttade som inte blivit tvättat så jag har passat på. Dessutom så vågar jag ju inte tvätta det ihop för det är så mycket olika färger o jag visste inte om något färgade av sig. Tråkigt och dyrt! De sista bebiskläderna är oxå tvättade nu.

Tyvärr så passar ju inga av våra gamla gardiner någonstans. Tråkigt som tusan! Visst är det kul med nytt men det kostar ju oxå. Just nu har vi inga gardiner o har inte haft det sen vi flyttade hit 1:a juli. Haha.. Men skit samma, jag lider inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Äsch, vi har bott här i över 2 år och har fortfarande inga gardiner. Blir så mycket ljusare och trevligare utan :-D

2009-03-23 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0