Kalas o grejer

Nu är vi äntligen hemma igen. Va inte meningen att vi skulle va borta såhär länge men blev så ändå..hehe

Åkte till Maria och hälsade på igår förmiddag. De fick ju sin andra son den 19:e februari så var ju tvungen att åka dit o titta lite. Så liten han var. Så himla söt. Fick ju såklart leka lite med storebror med så inte han kände sig helt utanför. Jag och karln lekte med han i sitt rum medans Maria ammade.

Sen åkte vi direkt till mamma för hennes man fyllde år igår. Blev mat och tårta och de andra drack lite starkare drycker på kvällen med. Jag fick hysteriskt ont vid magmunnen igen så jag sa till bror att han nog skulle få fixa annan skjuts hem. Jag skulle annars skjutsat hem han. Men vågar inte sätta mig i en bil när det blir så, det blir bara värre. Gick över ganska snabbt men vi fick sova över ändå. Karln tog sig lite för mycket att dricka så han mådde inte så bra igår kväll. Hihi...

Va ganska skönt ändå att sova över o slippa åka hem. Blev inte att vi gick o la oss förän 03.30 i natt. Haha...galet! Blev en god frukost imorse med ägg, yoghurt och hela kittet! Sen gick jag o syrran (som oxå sov över) med sambor till pappa o drack lite kaffe. Syrran gick o handlade o vi gick hem till mamma igen. Där blev det lunch innan vi åkte hem igen.

Nu sitter jag o försöker läsa ikapp alla bloggar o så. Karln spelar bingolotto...hehe..,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0