Baka baka liten kaka


Orkade absolut inte laga middag idag. Så jag åkte till affären och tänkte köpa nåt lätt. Blev potatissallad. Kanske hade det passat med grillad kyckling till, men det tänkte jag inte på då. Kom jag faktiskt på nu. I affären tänkte jag på kassler, men tyckte det var för dyrt. Så jag tog ett paket korv på extrapris. Men när jag kom hem orkade jag inte göra något med den så jag åt potatissallad och rå korv. Ingen höjdare. Riktigt äckligt faktiskt!

Tråkigt som jag har så har jag gjort hallongrottor precis. Kan ju inte hålla på och baka såhär. Får inte plats i frysen. Måste nog köpa en frysbox istället o ställa ut i garaget istället. Men åh andra sidan, snart har jag inte tid för att baka. Men än så finns det hur mycket tid som helst.

Nu blir det nog lite tv-tittande nu. Sen blir det nog lite te och någon macka tror jag. Ta det lite lugnt. Har annars ett kök som ser ut som hej kom och hjälp mig efter 2 dagars bakande. Men måste ju ha nåt att göra imorgon med ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0