Vilket underbart väder

Saknar det gröna gräset under mina fötter


Vilken dag det har varit! Den har gått sååå snabbt men oj så skoj den har varit. Satt först ute på altanen i bara t-shirt och läste tidningen och hade det gött. Vilket väder vi har haft idag. Passade även på att putsa fönstren. Bara utsidan på baksidan men de behöver jag lite hjälp till.

Sen kom Maria och barnen och vi åt först lunch. Makaroner och stekt korv. Ungen åt hur mycket som helst. Så himla kul. Jag älskar när barnen äter. Blev mycket prat och lek med stora barnet. Den lille fick med lite uppmärksamhet. Han är sååå liten. Bara en månad gammal. Men nu har han testat skötbordet och babysittern. Perfekt! Haha...

När de åkte så åkte jag först till Pernilla med en bit tårta och sen in till Skövde och träffade Stefan. Han är här med lastbilen och ska hämta någon stridsvagn eller vad det var så passade på att åka och prata lite med han. Vi pratar inte så ofta så man får passa på.

Nu har jag och karln moffat i oss massa tårta. Jag som inte skulle. Grr...blir så arg på mig själv. Blir att gå en lång promenad imorgon. Hoppas det blir lika fint väder imorgon. Då ska jag åka o köpa en sekatör och ta tag i träden utanför. Frisk luft är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0