v.38, 20 dagar kvar


Nu är det längesen du var så liten


Morning! Vaknade idag relativt tidigt men börjar vänja mig vid det nu. Tänk vad mycket man skulle kunna fått gjort. Om man hade något att göra...haha! Just idag har jag inte det. Har inte den blekaste på vad jag ska kunna hitta på. Vi får helt enkelt se vad dagen erbjuder.

Idag går jag in i v. 38 och har 20dagar kvar till bf. Helt galet ju. Vart tog tiden vägen? Jag tror ju dock inte att det kommer hända nåt på måååånga veckor så än finns det tid till annat. Men det börjar kännas att det närmar sig. Jag som inte ens har börjat packa bb-väskan än...haha! Kanske skulle göra det snart.

För övrigt mår jag bra. Börjar få svårt att böja mig ner så knyta skorna, ta på sig byxor och strumpor och såna grejer börjar bli lite jobbiga. Men inget jag inte klarar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0