Vad ska man hitta på?


Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Fixat köket bara. Ingenting annat. Sonny kommer hem imorgon och får hjälpa mig. Han säger ju alltid till mig att ta det lugnt så nu har jag sparat lite till han. Idag haglade det. Trodde inte mina ögon. Sen började de regna istället, för att sedan bli solsken. Vädret är bra underligt.

Sitter här framför tv:n och äter godis. Men nu kan jag inte äta mer, då blir det inget bra. Känns som jag är hungrig o då är det bättre jag äter istället. Så har ställt undan godiset nu. Ska ta mig ett stort glas vatten istället.

Haha, det är så komiskt. Grannen har lagat vårt staket nu. Fast dom har fortfarande inte sagt nåt till mig. Jag vet ju att de var här och ringde på men jag sov ju så hann inte upp innan de gått. Men såg ju i köksfönstret vem det var. Trodde de skulle komma tillbaka men de har satt upp staketet istället. Men jag har bildbevis..haha!

Hoppas ni får en trevlig kväll. Är ju bara skräp på tv:n idag så vet inte vad jag ska hitta på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0