Våffeldagen


Vaknade tidigt idag med. Börjar vänja mig vid att vakna vid 7 fast det känns helt onödigt. Låg och mornade mig lite innan jag gick upp strax innan 8. Iskallt! Gick ut och kollade på termometern och det är ju tusan -9 grader ute. Va fan! Dessutom är det bara 17 grader inne. Inte konstigt att jag fryser! Hoppas kaninerna klarar sig iaf. Jag sitter under en filt i soffan nu.

Våffeldagen idag. Åhh vad gott det skulle vara med våfflor. Mums! Får se jag kanske köper med lite ingredienser hem när jag åker från Tibro. Ska på barnkalas nu på em. Sen ska jag ju till mormor ikväll med så kanske kommer hem för sent för att göra våfflor. Vi får se.

Kanske skulle sätta igång o fixa lite småsaker här. Men får alltid så ont i huvudet efter jag ätit frukost. Varför? Faktiskt inget skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0