Vart tog dagen vägen?

Blev att vi gick o la oss och sov middag både jag och karln. Vi ställde klockan 1,5h senare och tur var väl det för det var den vi vaknade till. Var bara att gå upp och duscha och göra sig iordning och sen åka iväg.

Mvc idag. Fick gå till en annan bm idag för min ordinarie är på skidresa. Denna gång så var mitt blodtryck lägre så det var ju skönt. Inte för att det någonsin varit högt men ändå. Måttet var 34cm denna gång och bebisens hjärtljud låg på 128 så de var mycket lägre. Ja,det blir nog en pojk ändå det här. Huvudet är vänt nedåt men ruckbart som de kallar det. Goodie goodie!

Hämtade andra bilen och blev fattig. Handlade lite och sen åkte vi hem. Både jag och karln var hungriga så vi blev til att börja med maten så fort vi kom hem. Ris och kött i uncle ben´s sås. Tyvärr var den lite väl stark tycker jag. Usch...tål inget längre.

Karln ska upp tidigare än tidigast imorgon så blir till att sitta ensam hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0