Barnvagnskaravan

Hann inte skriva nåt igår men vi var iaf inne i stan och fixade lite innan vi åkte till syrran för att fira henne och brorsan. Fick en jättegod smörgåstårta som syrran gjort och så var vi och spelade minigolf. Inte de traditionella banorna utan lite roligare.

Sonny åkte vid två i natt som vanligt men jag och Nova har sovit massor i natt. Sen gick vi upp och ut och gick med fler mammor i byn. 5 st var vi. Riktigt roligt! Gick en sväng sen fikade vi.

 Försökte att hon skulle sova i vagnen när vi kom hem men gick bara i 10 min sen vaknade hon. Nu ligger hon o snusar på mitt bröst som vanligt istället.

Ska in till skövde sen, får se när det blir. Sen vidare till Mölltorp.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Tänkte bara säga hej! Jag tittar ofta in hos dig, men orkar/hinner inte lämna fotspår! Låter mysigt med promenad... något jag ej kan göra utan hjälp.

2009-05-27 @ 18:35:16
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0